Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oostende --> Watou


scott.schippers

Aanbevolen berichten

Ik zoek een leuke vesparoute om vanuit Oostende naar de brouwerij Sint-Bernardus (Watou) te rijden. Liefst niet te veel

grote en secundaire wegen, het liefst van al zo veel mogelijk tussen de velden. Hier en daar even een recht stuk kan ook geen kwaad hoor ;o)

Wie kan mij helpen?

Groetjes

Scott

Link naar reactie

'k weet niet of die kant en klaar te downloaden zijn. De route kun je zelf maken via basecamp maar is niet steeds de beste natuurlijk. Voor zo'n tripje neem ik persoonlijk geen gps maar rijd ik op gevoel van dorpje naar dorpje en neem ik een kaart mee mocht ik de oriëntatie wat kwijt zijn. Al op veel leuke plekjes geweest op die manier.

Mooie streek trouwens rond Watou. De weg er naar toe eigenlijk ook maar vermijd misschien de drukke weg richting Diskmuide...

veel plezier!

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Ik plan altijd alle routes van te voren. Anders volg je al snel de bordjes van plaats naar plaats en laat je net dat ene weggetje buitenom wat misschien 1 kilometer langer is links liggen, terwijl het wel veel mooier is. Goede voorbereiding is het halve werk. Hier neem ik dan ook altijd wat tankstations in op zodat ik ook op dat gebied niet in de problemen kom, maar op zo'n klein stukje (Oostende - Watou) volstaat gewoon een volle tank voor zowel heen als terugrit. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...