Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Niuwjaarswensen


ivoybofire

Aanbevolen berichten

... ..voor de "Fendt" een snel herstel van zijn "uitspattingen" en aan de "rest"  veel vreugde, een blakende gezondheid ( want je weet maar eerst wat je hebt, als je het niet meer hebt )

 

en een jaar zonder zware ongevallen... voor Vespa : een sprankelende 70 ste verjaardag ( 1946- 2016 )...en dat iedereen in 2016 een stuk van zijn "dromen" mag waarmaken  :) 

Link naar reactie

Uiteraard ook de beste wensen van mij als kersvers lid van dit forum.

Moge het een mooi jaar worden!

Link naar reactie
2 uren geleden, Fendt 4 life zei:

Voor u ook Ivo een voorspoedig herstel en hopelijk kan je snel weer de Vespa op !

 

Inderdaad! hoe gaat het met je ribben?

 

Link naar reactie

Zonde man! Die spullen boeien me niet zo, ze zijn sowieso voor jou hoor.

Gezondheid gaat voorop man, sterk snel aan en veel beterschap!!

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hi,

Zoals enkelen al zullen weten heb ik op 19 december een ongeval gehad met de vespa pk50xl.

Reed op het fietspad toen er een wagen uit de linkse zijstraat kwam gereden, dus gas er even af, maar deze stopte dus weer wat gas, toen ik voor hare wagen bevond gaf deze plots veel gas om in een file in te voegen.Resultaat, in hospitaal met sleutelbeenbreuk, en 2 gebroken ribben in linkerzijde van mijn rug,waarvan er één mij long geraakt heeft.Verleden week eindelijk uit het hospitaal om thuis verder te genezen.

Hieronder enkele fotos van mijn gehavende vespa alhoewel het meevalt met de schade, baasje was er erger aan toe.

gr

ivo

 

P1030739.jpgP1030740.jpgP1030741.jpgP1030738.jpgP1030736.jpgP1030734.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beterschap! Hopen op een goed herstel, eerst van je zelf! De Vespa komt vanzelf en is minder belangrijk.

Link naar reactie

Hi,

Heb bericht gekregen van de expert, vespa is economisch total los, mag het wrak wel behouden.Dit is dan de dank om een oudere vespa terug op de baan te brengen met al het werk dat ik er aan heb gedaan.

Wat zijn ze toch goed bezig de verzekeringen, en wij maar betalen.

gr

ivo

Link naar reactie

Helaas is dat elke keer de harde realiteit... Zelfs met een oldtimerverzekering (met al zijn beperkingen) voorkom je dit niet altijd.

Erg zonde, nu hopen dat je een goed frame kunt vinden waar mee je met de motor en de rest van de bruikbare onderdelen weer een complete Wesp kunt maken.

Nogmaals beterschap.

Groeten,

Rik.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...