Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gevarenlichten Gts 300


gtsSS

Aanbevolen berichten

Ja had die op de GTS, werkte perfect.

Op de mp3 zitten fabriekshal gevarenlichten, dus niet nodig.

 

Hier heb ik de module besteld:

http://www.gelec.be

 

Zelf geïnstalleerd aan de stekker voor het alarm, was vrij simpel.

 

Achteraf bleek mijn dealer dit ook aan te bieden, misschien die van jou ook wel, moest je zelf niet willen knutselen met den elentriek

Je kunt ook tot bij de verkoper gaan, dan installeert die het voor je

Link naar reactie

Absolute aanrader, gelec.be. Zéééééééééér content van, is een zeer vriendelijke en behulpzame mens. Je kan het laten opsturen en het zelf doen, of ... zoals ik, efkes op de Vespa springen en naar daar rijden (daar dient je wesp ook voor, op een mooie dag is dat nog een leuke rit ook). Wel eerst even een afspraakje maken. Hij steekt het apparaatje dan in je wesp. Werkt trouwens ook op de laatste 2015 ABS modellen!

Link naar reactie

Ik denk niet dat dat echt iets uitmaakt, toch niet in NL of BE. Maar ik geef toe: ik kan er online niks over vinden dat het zou goed - of afkeuren.

 

MAAR, een Vespa boven 50cc wordt in de Belgische (en ik neem aan ook de Nederlandse) wetgeving regelrecht geklasseerd onder "motorvoertuig", samen met de "echte" motors zoals Honda en noem maar op. Een Vespa mag dan ook gewoon op straat parkeren enz zoals de "echte motors". Ik zie daarom niet direct in waarom je een Vespa niet met gevarenlichten zou mogen uitrusten, de "echte jongens" hebben dat meestal wel en bovendien: bij correct gebruik kan het de verkeerssituatie alleen maar veiliger op maken.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gevaarlichten (vier pinkers) mogen alleen gebruikt worden in volgende gevallen:
  . als het voertuig defect is;
  . bij gevaar: om andere weggebruikers te waarschuwen voor dit gevaar.
    (Voorbeeld: een file, een obstakel op de rijbaan, een auto die gesleept wordt...)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...
18 uren geleden, Wutsie75 zei:

Mooi, maar zit dat daar nog altijd niet standaard op?

Klopt, maar als je alle dingen die er standaard niet opzitten voor minder dan een euro en een beetje handigheid er op aan kan brengen heb ik er niet zoveel problemen mee. En ik vind deze veel makkelijker dan die sets waarbij je eerst naar links en dan weer naar rechts moet schakelen. Alleen overweeg ik nog er en controle lampje tussen te zetten. Ja dat kost wellicht weer een euro.:lol:

 

Link naar reactie

He motorhan,

Hoe heb je die aangesloten, van de Engelstalige beschrijving snap ik niks, laat staan van de Nederlandse vertaling.

 

Schermafbeelding 2017-01-18 om 18.44.54.png

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...