Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alphagroep Verzekeringen


helmet1

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een offerte gevraagd bij alphagroep en ik moet zeggen dat er een serieus prijsverschil is in vergelijking met mijn huidige verzekeringspolis bij kbc. Ik,heb hier al veel goede gelezen over alphagroep dus ik overweeg om over te stappen naar alphagroep, wat mij uitgerekend circa 500 euro/per jaar zal uitsparen. Zijn jullie nog steeds tevreden over de dienstverlening van alphagroep?

Mvg,

Link naar reactie

Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden. Eerstdaags ga ik de knoop definitief doorhakken en een keuze maken. Ik wacht nog het antwoord af van mijn huidige verzekeraar, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen opwegen tegen de offerte van alphagroep, die bovendien ook een heel leuke webpagina hebben :)

Link naar reactie

Perfecte service: zeer tevreden!!

Link naar reactie

Maar toch, voor nen 300 GTS 150,00 als er een hoofdvoertuig al verzekerd is bij hun, anders 550,00... slik!

Link naar reactie

Maar toch, voor nen 300 GTS 150,00 als er een hoofdvoertuig al verzekerd is bij hun, anders 550,00... slik!

En ik die dacht dat mijn verzekeringsmaatschappij duur was , maar als ik zo zie dat ik voor m'n GTS300 iets van een 160euro betaal(de) valt dat gelijk nog goed mee :) (wel bij een auto)

Link naar reactie

Mijn huidige verzekering is nog veel duurder, KBC, GTS 300: 262,00€, Sprint 150: 163,00€ en nog 3 wagens erbij + bedrijfsverzekering. Ik zou dus veel beter af zijn met de verzekering van Alpha, maar die 550,00€ da pikt toch een beetje!

Ga dringend eens moeten onderhandelen denk ik.  :angry:

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...