nero Geplaatst: 28 november 2015 Delen Geplaatst: 28 november 2015 Eindelijk een plug & play tuning mogelijkheid voor de GS150- eigenaars. Via een GS- forum kon ik deze op de kop tikken: Ter vergelijking, de hoge compressie cilinderkop die standaard op de gs'n met een serienummer van na 27000: Ondertussen is de cilinderkop al gemonteerd maar nog niet uitgetest, ben benieuwd! Groetjes, nero. Link naar reactie
AJ Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 Dat is mooi Nero, had die dingen ook al voorbij zien komen... Merk je een verschil? Plezier ermee, Groeten Andre en Karin Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2015 Nog niet kunnen uittesten, maar waarschijnlijk komt er ook nog een grandsport- zuiger in: http://www.sip-scootershop.com/en/products/piston+grandsport+150cc+_75008000 Samen met de vespatronic die er nu al op steekt hoop ik een snelle en betrouwbare scoot te krijgen. Groetjes, nero. Link naar reactie
AJ Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 Leuk hoor... We zien je wel op je achterwiel voorbij komen vd Zomer... Groet, AJ Link naar reactie
N!Ce Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 Nero, is dit van Bollag Motortuning? N Link naar reactie
stinger Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 Beste Vespisti Op de Mostar Scambio in Genk op 6 maart komt de grote specialist Andreas Nagy zijn producten laten zien die hij in elkaar steekt,allemaal tuning voor oude motoren,hij komt zelf met 2 scooters staan,en hij geeft je graag uitleg erover,misschien kunnen we daar ook een workshop voor geven Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2015 Neen, komt van Andreas Nagy, een Duitser die zich bezig houdt met tuning van oldies. Zo heeft hij nu ook een Sip road uitlaat aangepast voor gs 150, een andere krukas,... Had of heeft ook een site maar kan deze even niet terug vinden. Groetjes, nero. Lap, Mario is me voor... Link naar reactie
gio695 Geplaatst: 29 november 2015 Delen Geplaatst: 29 november 2015 @stinger Super, ben benieuwd naar zijn werk! @nero Heb u de link doorgestuurd... Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2015 Bij deze: http://www.nagy-blechroller.de/zylinderkoepfe.html Bedankt Gio! Link naar reactie
stinger Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 goedemorgen Ja,Pieter,er zijn er nog die met van alles bezig zijn hoor, Link naar reactie
nero Geplaatst: 20 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2015 En hier het resultaat! Groetjes, nero. Link naar reactie
Bowyer Geplaatst: 20 december 2015 Delen Geplaatst: 20 december 2015 Klink heel bescheiden maar is dat ook zo? Hoe loopt zij en wat is het verschil? Link naar reactie
gio695 Geplaatst: 21 december 2015 Delen Geplaatst: 21 december 2015 Mooie "soundtrack"... Klinkt smooooth! Link naar reactie
cee Geplaatst: 21 december 2015 Delen Geplaatst: 21 december 2015 nero ge moet uwe gazon is afrijde Link naar reactie
nero Geplaatst: 21 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2015 Klink heel bescheiden maar is dat ook zo? Hoe loopt zij en wat is het verschil? Er staat nog altijd de originele uitlaat onder, geen inoxen blingbling- ding, vandaar het zachter geluid. De motor is veel soepelder geworden, ik kan nu bvb 40km/u rijden in 4de versnelling of 80km/u in 3de zonder dat de motor begint te sputteren of op zijn gat zit. De topsnelheid heb ik nog niet kunnen controleren (de tachokabel is afgebroken bij de eerste test ) maar vlotjes 90km/u op een niet te lange afstand lukt best, dus ook veel meer koppel. Groetjes, nero. Link naar reactie
Grandsportlievin Geplaatst: 21 december 2015 Delen Geplaatst: 21 december 2015 Pieter,zag ik je nu echt met je benen boven de gs billen hangen? Link naar reactie
nero Geplaatst: 21 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2015 All for the speed hé Lievin... Groetjes, nero. Link naar reactie
Bowyer Geplaatst: 21 december 2015 Delen Geplaatst: 21 december 2015 Kijk eens dat zijn dingen waar een mens blij van word,een soepel rijdende vespa met een mooi koppel en idem top. Klasse. Verder de normale setup? Krukas en dergelijks? Link naar reactie
nero Geplaatst: 22 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2015 De krukas en carbu zijn nog origineel (de krukas heb ik wel al vernieuwd, samen met de lagers). Het ontstekingstijdstip lijkt me goed (de bout staat in het midden van de sleuf en de motor lijkt me niet overdreven op te warmen, Ik moet dit wel nog uittesten op een langere rit. Groetjes, nero. Link naar reactie
Bowyer Geplaatst: 23 december 2015 Delen Geplaatst: 23 december 2015 Heel erg gaaf dat dit zo mooi loopt zonder verdere aanpassingen! Ben heel benieuwd naar de verdere verloop van dit project. Wat is de compressie nu? Link naar reactie
nero Geplaatst: 23 december 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2015 Heb het nog niet uitgemeten, maar ik dacht dat het normaal 1:7 was en nu 1:9. Groetjes, nero. Link naar reactie
Bowyer Geplaatst: 23 december 2015 Delen Geplaatst: 23 december 2015 Best wel een groot verschil 2 atm meer is nogal wat. Heel benieuwd hoe dit verder zijn verloop krijgt. Hou ons op de hoogte,dit is best interessant voor alle oldie rijders. Link naar reactie
gio695 Geplaatst: 19 april 2016 Delen Geplaatst: 19 april 2016 Enne? Hoe is het ondertussen met de GS en de nieuwe cilinderkop? Al goed kunnen testen? Resultaat? Link naar reactie
nero Geplaatst: 19 april 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2016 Staat momenteel nog op de cinquantenaire in Brussel, nee dus... Groetjes, nero. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.