Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Groeten


willempie

Aanbevolen berichten

Tja, moto's zien je vaak als een brommertje. En eigenlijk,is het idee wat stom. Auto's en fietsen doen dat toch ook niet? Toen moto's zeldzaam waren, kan ik er in komen, je deelt eenzelfde passie maar tegenwoordig rijdt iedereen met de moto. Ik ben gestopt met wuiven, enkel naar vespa's, maakt nie uit naar welk ene.

Link naar reactie

@Willem: je kan het ook zo zien : waarom zou je een groet willen terugkrijgen van een eikel, een snob of van een arrogante dikke nek, die naast zijn schoenen loopt ?...

 

                ...en diegenen met een "slecht karakter, maar met een gouden hart" zullen wel naar je terugwuiven  :D

 

               

Link naar reactie

Hangt misschien een beetje af van welke streek je bent, als je rond de steden rijd kom je veel meer scooters/motoren tegen dan op het platte land, je kan tenslotte niet constant staan groeten en zo je eigen veiligheid in het gedrang brengen. Als ik een Vespa tegenkom groet ik zwz, motoren nee het is toch niet wederzijds, 

Ik maak het zelfde mee op de fiets, oudere mensen geen probleem, jongere soms, als ze met 2 of meer zijn groeten ze nooit, oud of jong.

Link naar reactie

De meeste da ik tegen kom met een scooter of VESPA of gelijk welk scooterachtig ding groeten toch wel meestal,wij zijn dan ook geen pretentieuze motards hey zoals sommige :)

Link naar reactie

als ze mij groeten dan groet ik terug als ze niet groeten vind ik het niet erg, ik bekijk het zo als ge morgen 1 miljoen motorijders tegenkomt moet ge ze allemaal groeten?

 

ge rijd met de auto dan groet toch ook niemand u terug ? tegenwoordig rijden er veel moto's ik denk het hoeft niet meer da groeten , vind het soms tegenvallen zelfs je komt in een rotonde je gooit de vespa  plat dat die bijna schuurt dan komt er ene die groet u ! if you know what i mean i groet dan nie.

Link naar reactie

Hey ice man,

Als je met de Auto rijdt dan flikkeren ze wel met hun lichten en zetten ze hun pinker op op de autostrade,misschien is dat wel een soort van groet met de auto :)

Link naar reactie

Ik groet alle vespas.. zelfs als ik met mijne varadero rij.

Het tegendeel is echter ni waar.. als ik op mn vespie "RAG" krijg ik alleen van vesparijders een groetje  ( en dan nog meestal NIET van "Plastic-vesparijders.. die zoeven gewoon voorbij )

Link naar reactie

Een groet is wel vriendelijk als je een krijgt, maar als je geen krijgt van de 20000 vesparijders zeg maar , dan stoort me niet . Waarom, gij weet niet hoe hij/zij in het verkeer zit ,komt hij/zij net uit een bocht,rotonde ,voorrang van rechts ,drukke baan noem maar op enz . Wanneer  je een tegen komt , boeit jou niet op dat moment, je gaat je eigen niet in gevaar brengen door een groet . Dit maak ik ook mee als ik niet kan groetten , voor mij blijft het zelfde welke vespa het ook is . Dus wilt niet zeggen dat een groet veel gevraagd is om te groetten .

 

 

Mvg Gio

Link naar reactie

Als je wil groeten, groet dan...als je niet wil groeten, niet dan...

Als tegenliggers je groeten, fijn...als tegenliggers niet groeten, niet dan...

Leven en laten leven zou ik zo zeggen, iedereen is vrij om te doen of laten wat hij wil...

post-7583-0-04560000-1430382361_thumb.jp

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...