Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kalender


DAXX

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Hoe kan ik ook alweer een evenement op de kalender plaatsen, ik heb het ooit geweten maar ben het kwijt.

Help me if you can... ...

Link naar reactie

Helemaal bovenaan in de hoofding van elke pagina op "+ Nieuw Item V" klikken en dan op "Evenement".

Voor de datum gaat het het snelst om "Evenement op één dag" en "Deze gebeurtenis duurt de hele dag" aan te vinken.
Momenteel zet hij de data om in Amerikaans formaat (eerst maand en dan dag) maar dat wordt opgelost.

Selecteer Kalender "Evenementen"

Bij Lokatie, eerst België selecteren (op klikken en B toets inhouden)
Dan een straat invullen, en normaal begint ie dan bij Google Maps te zoeken naar mogelijke adressen.

Ik ga nog een aanpassing doen waardoor wanneer een evenement aangemaakt wordt op de kalender, er automatisch een topic wordt aangemaakt in het evenementenforum met een link daarnaar.

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic vast
7 hours ago, dave said:

Helemaal bovenaan in de hoofding van elke pagina op "+ Nieuw Item V" klikken en dan op "Evenement".

Alvast dank voor je advies, maar ik kan enkel kiezen tussen "Topic" en "Status". De optie "Evenement" zie ik niet, kan dat?

(wel via topic >> selecteer forum >> evenementen >> ... maar dan maak ik een gewoon forum bericht aan, zo blijkt)

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • dave gesloten en Losgeprikt dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...