Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scomadi Verdeler België


helmet1

Aanbevolen berichten

Zoals ik al in een vorige post zei: er is een markt voor zoiets,en hadden ze nu een LI 2 gebruikt om dit te bouwen zou het nog sjieker zijn geweest...

Ik ben in elk geval fan.

Link naar reactie

Awel ja,ik ook ( allez mijne GL dan,want mijn lambretta's zijn al weg)

Op voorwaarde dat er wat meer pit in zit dan in die 'nieuwe Lambretta's',want dat is maar minnekes vind ik persoonlijk.

Link naar reactie

Een 946 is bijna belachelijk duur,een GTS is zover weg van het originele + dat staat op elke hoek van de straat...keuze is dan snel gemaakt...

Allez dat is mijn gedacht hé,iedereen rijdt met wat hij wilt hoor...

Link naar reactie

Dat is en blijft ne gok hoor,dat geldt voor elk merk...

Die moderne vespa's hebben ook hun problemen.

Als ik mij niet vergis steekt onder die Scomadi's moderne vespa blokjes dus ja,daar zal ook al wel is iets aan mankeren.

Ik werk in een garage,ik kan u verzekeren dat een nieuwe geen garantie tot probleemloos rijden is.

Ik zou al moeten korting krijgen op zo ne scooter met de reklame die ik maak

Link naar reactie

Oei,

Die Sym blokjes zijn dan die GY6 blokjes die ook in de 'nieuwe Lambretta's' steken...betrouwbaar maar redelijk traag vind ik.Je kan daar ook wel vanalles aan doen maar dan zijn we weer vertrokken met tunen.

Ze hadden dan toch beter een 125 vespa blokje gebruikt ,is toch wat vinniger.

@ Nero : dat Lambretta GP model zien de Hypers niet zo graag...daar zijn ook zoveel gadgets niet van als van Vespa ( patches,badgkes,tassen,jassen,t- shirts,onderbroeken...allemaal in matching colors natuurlijk :-)) )

Link naar reactie

Als de Scomadi onder zijn '300' een GTS-piaggiomotor (278 cc-22 pk) gaat "proppen" zou ik toch ook beginnen twijfelen om mijn Vespa buiten te "flikkeren" (als de Scomadi echt doorbreekt).

 

Want dat specifieke 'sixties-model' van het legendarische Lambretta, vind ik persoonlijk nog altijd de mooiste scooter die ooit gebouwd werd...mooier en karaktervoller dan éénder welke Vespa  ^_^

Link naar reactie

Raar,

Als je als amateur een Lambretta frame zou nemen en je er een Gts blok in zou lepelen, zou je dat aan de straatstenen niet kwijt geraken... Hier krijg ik de indruk dat het een gat in de markt is...

Dan zou je het ook verkopen als een Lambretta met een Vespa blokje en dan krijg je het inderdaad niet aan de straatstenen verkocht. Want wees nu eerlijk welke zichzelf respecterende Lambretta liefhebber wil er nu een Lambretta met een automatic Vespa blokje hebben.

Vandaar denk ik dat het ook Scomadi noemt en dat het niet onder de naam Lambretta is uitgebracht.

En binnenkort zie je dan de 'newbies' met zo'n scomadi rondbollen en hangen ze daar Lambretta badges op, zoals men in het begin ook deed met de LML PX klonen (toen ze zich nog schaamde voor die naam, wat nu een pak minder is).

Link naar reactie

Dan zou je het ook verkopen als een Lambretta met een Vespa blokje en dan krijg je het inderdaad niet aan de straatstenen verkocht. Want wees nu eerlijk welke zichzelf respecterende Lambretta liefhebber wil er nu een Lambretta met een automatic Vespa blokje hebben.

Vandaar denk ik dat het ook Scomadi noemt en dat het niet onder de naam Lambretta is uitgebracht.

En binnenkort zie je dan de 'newbies' met zo'n scomadi rondbollen en hangen ze daar Lambretta badges op, zoals men in het begin ook deed met de LML PX klonen (toen ze zich nog schaamde voor die naam, wat nu een pak minder is).

 

 

 

awel, Erix, ne deftige aangepaste lambretta kader met gts 300 blok wil ik nog wel. nu ik zal niet zeggen als enige scooter; maar zou een perfecte lambretta zijn om over d'autostrade nr UK meetings te rijden! tegenwoordig zie je het meer en meer. gilera runner blokjes, gts blokken, typhoon blokken,...

Link naar reactie

Ik heb zo'n automaat 125cc vespa blokje onder een LD gestoken en hou je er nu van of niet,die combinatie werkt wel ...

Jan van classicscooter heeft een IWL met een 250 automaat onder,rijdt super !

Dus ja,er is zeker een markt voor,vooral omdat het nu met die Scomadi legaal is,wat je zelf bouwt zit meer in 'grijze zone''.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...