Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Display 200 Gs


paulo

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Mijn machine is inderdaad nog niet verkocht. Er is wel interesse maar sommige mensen willen hem wel kopen voor het bedrag waar je met moeite een degelijke koersfiets voor hebt. Dus rij ik er liever nog wat verder mee. Misschien went hij nog wel en er is geen haast bij om hem weg te doen.

 

Wat ik jullie eigenlijk wil vragen is dat mijn benzinemeter soms werkt en soms niet. Zou dit helpen om een nieuwe benzinemeter te plaatsen? Is dit moeilijk om zelf te doen?

De toerenteller blijft op 4000 toeren hangen. Zou daar iets aan te doen zijn?

Voor de rest moet ik mijn gordels aan doen want dat machine trekt zeer goed op. 

 

Alvast bedankt!

 

Paulo

 

 

Link naar reactie

Het zou me verwonderen dat een benzinemeter soms werkt en soms niet. Of ja, dat dat komt door schade in de meter bedoel ik dan. Ik zou je bedrading eerst eens héél erg goed nakijken, en je vlotter doormeten. De mijne werkte ook even niet toen ik onlangs mijn teller terugplaatste. Was gewoon een slecht contact ergens. Bij mij was het de fiche in het stuurhuis. 

 

De toerenteller is elektronisch, dus dat is een ander verhaal. Je kan er wel zeer goed aan als je de teller open haalt. Blijft hij echt exact hangen op 4000? Oftewel: geeft hij de toeren eronder wel goed aan, of heb je het gevoel dat hij een bepaalde weerstand moet overbruggen? In het 2e geval is het misschien iets aan de paar mechanische onderdelen die erin zitten. Als je handig bent is dat alvast goed te controleren. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...