Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Temperatuurmeter Vespa Gt125


welderke ~~GT125

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Het is niet normaal dat de temperatuurmeter van een GTS op de "laagste stand" blijft staan (tenzij de motor koud is en er niet mee gereden is ;)...)

 

Mijn meter staat altijd ongeveer in de helft (horizontaal)...als het in de zomer warm is, stijgt de meter en slaat de "koelschroef" op, totdat de meter terug zijn horizontale stand inneemt.

Link naar reactie

Het is niet normaal dat de temperatuurmeter van een GTS op de "laagste stand" blijft staan (tenzij de motor koud is en er niet mee gereden is ;)...)

 

Mijn meter staat altijd ongeveer in de helft (horizontaal)...als het in de zomer warm is, stijgt de meter en slaat de "koelschroef" op, totdat de meter terug zijn horizontale stand inneemt.

 bedankt voor je reactie ga ik toch de sensor enz eens vervangen ... hoelang duurt het dan voor hij op temperatuur komt?

Link naar reactie

... ... ... ..en blijkbaar geeft uwen kilometerteller ook niet de juiste snelheid aan, als je in een ander topic verkondigd, dat er geen verschil is tussen een 125 en een 300 GTS ;)

eerst ging hij en ik zeg op te teller he 108km/u en na de verandering 126km/u OP de teller ik weet ook wel dat je er nog eens 8 kan aftrekken als je met gps rijd 

maar dan nog geloven ze presies niet dat hij zo rap rijd...

het zijn maar men eigen bevindingen he een collega van mij heeft de 300 super sport en rijd praktisch even hard.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...