vespagt125 Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 Mijne vespa gt 125 doet het niet zo goed bij warme motor. Als ik vertrek dan vliegt hij er als een speer ervandoor, maar vanaf de motor wat warm heeft dan trekt hij minder goed op en blijft hij soms rond de 70km/h hangen en dan schiet hij opeens terug op gang. Bij tegenwind blijft hij zelf constant hangen aan de 70km/h. Wat wel heel vervelend is als je op een 90-baan rijdt. Iemand enig idee, wat hier de oorzaak zou kunnen van zijn? grtz Link naar reactie
nero Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 Het aantal cc's? Groetjes, nero. Link naar reactie
vespagt125 Geplaatst: 30 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2014 het is een 11kw! Kweet een 1000cc ga raper vooruit, maar dan mag ik 6 plankjes halen bij de doe het zelf! vroeger had ie dit niet, dus er moet ergens een oorzaak zijn! Link naar reactie
nero Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 Hoeveel km's heeft de motor? Groetjes, nero. Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 13 augustus 2014 Delen Geplaatst: 13 augustus 2014 tikt je motor ? Anders kleppen eens regelen als dat nog niet gebeurt is ? Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 15 augustus 2014 Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 gaat je lampje branden van een te warme motor? Zo ja, dan moet je je waterpomp nakijken. GTS'en hebben dit nogal vaker. Eventueel het vervangen vd sensor kan al genoeg zijn maar het spoelen vh systeem zou beter zijn. Link naar reactie
welderke ~~GT125 Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 ik zou eerst is de varioriem rollen etc vervangen Link naar reactie
vespagt125 Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2014 ik heb 10000km, maar of dit de juiste km's zijn weet ik niet! 2 jaar geleden tweedehands gekocht! De vespa staat nu even aan de kant, voor de zomer ga ik de riem eens late vervangen! Misschien dat dit helpt? grtz Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Heb ik nu ergens gelezen dat op 10K inderdaad de rollekes moeten vervangen worden. Link naar reactie
philter Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Doe het eenvoudigste eerst en kijk eens of uw luchtfilter niet vuil is, vervolgens kan men de bougie eens controleren , is het inj of carbu? Zit er een benzinefilter op? is deze vuil? Dan de rolletjes nazien of deze geen vlakke kanten vertonen. grtz Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 11 maart 2015 Delen Geplaatst: 11 maart 2015 Also: best niet er van een speer vandoor gaan op een koude motor... Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 12 maart 2015 Delen Geplaatst: 12 maart 2015 Philter, gellijk heb je, voor 50 euro vervang je alle filters, olie, bougieke. Is het een injectie versie of een carburator versie? Link naar reactie
vespagt125 Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Denk carburator versie! Is een gt van 2005! Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 16 maart 2015 Delen Geplaatst: 16 maart 2015 Dan zou ik zeker al eens beginnen met de filters te vervangen. Als die te fel verstopt zijn, kan de carburator niet genoeg lucht krijgen. Links achter, twee stuks. Ne grote precies in de olie gedrenkt, en daarvoor ne kleine. Die kleine kan je gewoon stofzuigen of doorblazen met perslucht. Link naar reactie
Namoemba Geplaatst: 17 maart 2015 Delen Geplaatst: 17 maart 2015 rollen riem filters en zeker de kleppen regelen Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.