Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe (oude) Vespa + Kostprijs zandstralen


rambene

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

Na de GT200L is het tijd voor iets anders, ik heb een VNB3T gekocht.(Stond ook te koop op het forum)

Niet dat ik mijn GT ga verkopen, er komt gewoon nog eentje bij :)

Ben nu eigenlijk opzoek naar mensen en bedrijven die de Vespa kunnen zand/parelstralen.

Heb ik zelf ook al wat offertes aangevraagd en heb nu de eerste terug gekregen.

Enkel zandstralen: €350(zelfs zonder BTW!)

Volgens mij is dit schandalig duur! Ik heb al heel wat zaken gelezen waar jullie soms spreken van 150 euro om te stralen en te metalliseren.

Wat is jullie ervaring en wat hebben jullie betaald?

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Link naar reactie

gimotec in malle, gasten weten waar ze mee bezig zijn. 200eu complete lambretta. 150eu vespa.

Link naar reactie

Mijn vnb is ook door Gimotec gedaan benedikt. Idd 150€. Top bedrijf.

Zowel lambrettafinder en Scootermarket werkt daar mee samen.

Link naar reactie

In nederland betaal ik gemiddeld €90 voor het zandstralen van een complete Vespa, ik vindt €350 schandalig duur, ook al doen ze er een primerlaag na afloop overheen

Link naar reactie
In nederland betaal ik gemiddeld €90 voor het zandstralen van een complete Vespa, ik vindt €350 schandalig duur, ook al doen ze er een primerlaag na afloop overheen

Naar Antwerpen of zelfs Nederland zie ik wel zitten om geld te besparen! Voor dat geld zou ik zelf een kleine installatie kunnen kopen om te zandstralen!

Link naar reactie
De linde is goed, maar te duur voor een scooter.

Ik heb er een ld laten stralen, en poederlakken, enkel frame (geen billen of beenschild), zadelframe's en motorkoelbehuizing, 300 euro's.

Stralen en poederlakken voor €300? Dat is toch niet veel in vergelijking met 350 voor enkel stralen!

Ga morgen eens prijs vragen bij hun.

Even off topic: weet er iemand waar je een rekje opnieuw kan laten verchromen? En hoeveel dit zou kosten?

Bedankt voor alle tips trouwens!

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...