Ga naar inhoud
Primus primavera

Gratis 14 Gps Routes In En Rond Antwerpen ( Van 40 Tot 125Km)

Recommended Posts

Moogt ze gerust doormailen.

gilbert.liefhooghe1@telenet.be

kijk en klik even op link hierboven :), als het niet werkt probeer ik ze te mailen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je die naar mij ook eens doorsturen please?

porky@pandora.be

many thx

Sorry had de link niet gezien, prachtig en zonder problemen kunnen downloaden, nogmaals bedankt

aangepast door PorkyPig
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan je die naar mij ook eens doorsturen please?

porky@pandora.be

many thx

Sorry had de link niet gezien, prachtig en zonder problemen kunnen downloaden, nogmaals bedankt

Nobody's perfect ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Gerelateerde inhoud

• Door DanielVTh
      Ik heb een gts300 ie, bj 2013. Ikmwil me graag een gps aanschaffen maar weet niet goed welk model. En ook de wijze van bevestigen interesseert me. Ik maak liever geen gaten indien niet strikt nodig. Hoe sluiten jullie deze aan? Alle tips, foto's en commentaren zal ik graag en met veel plezier lezen en bekijken. Alvast bedankt voor jullie reacties!
    • Door PhilipL
      Hiermee verkoop ik mijn Zumo 340LM GPS. Ideaal voor op Vespa. . Zo goed als nieuw, geen beschadigingen aan het toestel. Inclusief Active Ram Mount en On Route geheugenkaart (Waarde € 100) waarmee je "groene" nog mooiere, rustigere wegen kan rijden. Vraagprijs € 250,00. 

• Door Rudi160GS
      VC Neerpelt presenteert - 8ste Dommelrit
      Datum: 10-7-2016 10:30 to 10-7-2016 20:00

Gratis rondrit  ± 60km, zeer duidelijk bepijlde rit doorheen het mooie Noord-Limburg
      vanaf 10.30u ontvangst  aan “Café ‘t Vredegerecht” in Neerpelt-Centrum

VC Neerpelt presenteert - 8ste Dommelrit
    • Door scott.schippers
      Ik zoek een leuke vesparoute om vanuit Oostende naar de brouwerij Sint-Bernardus (Watou) te rijden. Liefst niet te veel
      grote en secundaire wegen, het liefst van al zo veel mogelijk tussen de velden. Hier en daar even een recht stuk kan ook geen kwaad hoor ;o)
      Wie kan mij helpen?
      Groetjes
      Scott
    • Door gonzaleztony
      Hoi, ikzelf heb een Garmin Zumo 660 waar ik heel tevreden over ben, alles werkt en ik kan er goed mee overweg. Ik maak zelf routes en importeer ze vanuit Routyou zonder problemen. Nu heb ik een Garmin Zumo 210 van een vriend waar wij niet in lukken om routes te importeren. Niet via routeyou  en ook niet via Basecamp. Heeft iemand hier enig idee hoe het kan of is dit niet mogelijk met een Zumo 210?