Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halfjaarlijkse verzekering


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zoek een verzekering voor mijn px125e, maar een halfjaarlijks omdat ik in de winter nooit rij en ik daar dan ook niet wil betalen voor iets dat ik dan niet gebruik :)

Maar dat blijkt precies niet gemakkelijk te vinden te zijn. Ik kijk misschien op de verkeerde plaatsen...

Ik had ook al eens een kijkje genomen bij alpha groep, zien er echt goedkoop uit (wel niet halfjaarlijks), maar zij verwachten dat ik er dan ook mijn brand- of autoverzekering laat zetten en dat kan/wil ik niet.

Heeft iemand suggesties?

Thx!

Link naar reactie

In "principe" kan dat enkel als je ook steeds je nummerplaat inlevert anders kan je zogezegd onverzekerd rijden

Link naar reactie

Als je dat gaat doen, kan je je vespa niet verzekeren in combinatie met je wagen. Dan moet je hem apart verzekeren en kom je meer dan het dubbele uit. Betaal gewoon die 100€ en je bent van alle rompslomp af. En als je dat toch niet wilt doen, dan lever je je nummerplaat in en vraag je ieder jaar een andere aan. Let wel op, kost je 30€ tegenwoordig.

Link naar reactie

Ik had ook al eens een kijkje genomen bij alpha groep, zien er echt goedkoop uit (wel niet halfjaarlijks), maar zij verwachten dat ik er dan ook mijn brand- of autoverzekering laat zetten en dat kan/wil ik niet.

Heeft iemand suggesties?

als zelfs die voorwaarden beter meevallen dan uw bestaande verzekering ,heb je een goede zaak gedaan , in mijn geval was mijn autoverzekering 125 euro goedkoper bij groep alpha , dus zijn mijn scooters gratis verzekerd

Thx!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...