Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraag naar routes kust streek en noord Frankrijk


Kimpie

Aanbevolen berichten

@mgent: moesten alle wetteksten voor iedereen duidelijk zijn dan zou ik zonder job zitten (lol)

Ook in de link die jij doorstuurt staat wat ik beweer : "Si cependant certains pays de l'UE tels l'Espagne, l'Italie et l'Autriche peuvent accorder ce même droit c'est avec des exigences qui peuvent différer d'un pays à l'autre. Sommige lidstaten (waaronder België) hebben inderdaad onder specifieke voorwaarden het recht verleend om met een B een moto <125 cc te besturen. Een bestuurder die aan al die voorwaarden voldoet mag in dat land rijden ...

Check voor België eens deze link ( http://www.mobilit.fgov.be/data/route/ozb/03ozbn.pdf ) op de site van FOD mobiliteit. Daar vind je onder andere welk rijbewijs je nodig hebt om in België te rijden.

Niemand 'moet' hier iets van mij. Er zijn nergens zo veel waarheden als op internetfora... en alleman mag er het zijne van nemen.

Link naar reactie

Ik denk dat je op een "openbaar" forum niet kan zeggen: veeg uw voeten aan de wet en doe je zin. Men kan alleen inlichtingen en raad geven ivm de wetgeving. Met die informatie kan men dan nog doen wat men wil...(je vespa kwijtspelen in het buitenland wegens inbeslagname is ook niet leuk, maar wel spannend:) )

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...