Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de SIP digitale km/toerenteller gemonteerd en getest (AC versie)!


fajes

Aanbevolen berichten

hebben jullie bij het plaatsen van de warmtevoeler de rondel van de boegie weggenomen of hebben jullie die er gewoon tussen gelaten ?

Link naar reactie
hebben jullie bij het plaatsen van de warmtevoeler de rondel van de boegie weggenomen of hebben jullie die er gewoon tussen gelaten ?

Wel we hebben de rondel der tussengelaten, niettegenstaande dat JeanSprint zei dat we ze moesten weglaten. En gisteren bij het terug doornemen van de handleiding schrijven ze dus voor om de rondel weg te laten. Dus Jeanke je had gelijk!

Link naar reactie
Wel we hebben de rondel der tussengelaten, niettegenstaande dat JeanSprint zei dat we ze moesten weglaten. En gisteren bij het terug doornemen van de handleiding schrijven ze dus voor om de rondel weg te laten. Dus Jeanke je had gelijk!

Altijd luisteren naar uwe voorzitter want hij heeft ALTIJD gelijk (anders zou hij geen voorzitter zijn hé)! ;-)

Link naar reactie

Het was een zeer plezante namiddag! De speedo installeren kan echt iedereen, alles wijst zich zelf uit. Het ziet er zeer mooi uit en alles werkt zoals het hoort. Alweer een TOPproduct van SIP! Groeten Jeanke.

Link naar reactie

Wow, das knap.

Mijn TS toch ook ooit voorzien van zo'n speedo denk ik.

€ 160,00 is wel niet echt goedkoop maar misschien wil Fajes hier nog wel € 100,00 van af doen ofzo ?

Ik ken al minstens 3 man die dat dan binnen de 1h 1/2 kunnen installeren ;-)

Link naar reactie

betreffende die temp. meting op de bougie. Wat is hier het nut van?

Een temperatuursensor net onder de uitlaatpoort in de uitlaat kan een warm/vastloper "voorspellen"

Is dit vergelijkbaar?

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...