Ga naar inhoud
Vespaforum.be

routes plannen


augurk14

Aanbevolen berichten

Ik heb op het forum zojuist het een en ander opgezocht over autostrades ivm vespa's. Ik zie dat de meesten onder jullie dit afraden met een 125cc, maar nu vroeg ik me af: Wat is de beste manier om lange afstanden te doen zonder op de autosnelweg te gaan? Want ik ben van plan om in de zomer met mijn vriendin naar zee te gaan (vanuit limburg) Maar wat is, volgens jullie, de beste manier om een snelle, niet te ingewikkelde route te maken die niet over de autosnelweg gaat. Bijv: zelf een route uittekenen, gebruik maken van google maps, gebruik maken van andere programma's,...

Groet, Jerome

Link naar reactie

geen gps aub. ik ben 20 jaar, student en heb zojuis al m'n geld opgedaan aan een nieuwe vespa... hoe verwacht je dat ik een gps kan veroorloven?

google maps heeft de interessante optie "snelwegen vermijden"

dus daar je trip uitwerken

Dit lijkt me inderdaad het gemakkelijkste. Bedankt

Link naar reactie

Maak er een leuke en lange trip van langs iedere "kerktoren" tot aan het zeetje. Trek er maar een dikke 5 uurtjes voor uit om binnendoor tot ginder te geraken. Met de nodige stops natuurlijk. Je gaat er veel plezier aan beleven en je bent rustig aan het genieten.

2 jaar geleden naar de rit van VC Gent gereden in groep met 10 vespa's vanuit Genk. 4 uurtjes van fijne kilometers. Alles "binnendoor" zoals ze hier zeggen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...