Driesb Geplaatst: 8 juli 2010 Delen Geplaatst: 8 juli 2010 Hej, Ik hem sinds 3 maanden een LML 4takt met nu 2800km op de teller, Sinds enkele weken zit ik met een vreemd getril en ik vind niet waar het vandaan komt, en het is niet meer aangenaam om ermee rond te rijden, je hoort het bij verschillende toerentallen... Ik heb binnenkort nog een afspraak voor mijn 2de onderhoud, maar wou op voorhand toch eens luisteren of iemand raad weet of het bv. een meer voorkomend probleem is...? Alvast bedankt Dries Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 9 juli 2010 Delen Geplaatst: 9 juli 2010 Ook hier hetzelfde... Zou te maken hebben met de catalisatorkes in de uitlaat. Moest er bij jou een oplossing gevonden worden bij je onderhoud hoor ik het graag ;-) Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2010 Men dealer bevestigde dat zonet toen ik hem ging binnenbrengen, er komt een nieuwe uitlaat op normaal gezien, uiteraard in garantie dan. De eerste keer door de regen gereden daarnet, omdat de LML vandaag bij de dealer moest geraken, ook de laatste keer, een schuiver gemaakt over een zebrapad, resultaat: de beschermkap over het reservewiel vol met krassen en de koppelingshendel afgebroken... Link naar reactie
dave Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 damn! met wat voor merk van banden worden die verkocht? Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 25 juli 2010 Delen Geplaatst: 25 juli 2010 Hallo iedereen, ik heb sinds enkele weken ook een 4-takt LML. Ik ben hier heel tevreden over. Het probleempje met de uitlaat heb ik ook maar niet zo uitgesproken, dus ik laat het nog even zo, ik vind het (nog) niet storend. De standaard bandjes zijn redelijk crap, zelf gelukkig nog geen schuivertje gemaakt, crashbars zijn eigelijk een must als je schade wil voorkomen. B.T.W. Heeft er soms iemand een werkplaats handboek in zijn bezit? Of bestaat er een PDF ofzo? Ik sleutel namelijk graag zelf aan de LML en dan is het toch handig om een manual te hebben. Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2010 Ik rij momenteel met de White Walls van Shinko. In het begin was het bij mij ook niet zo uitgesproken, en het is ook enkel met een warme motor heb ik gemerkt! Ik ga blij zijn als het opgelost is, de laatste 100km was het echt niet meer te doen! Elk voertuig heeft wat kinderziektes he, mijn grootste zorg is nu de LML terug mooi te maken, financieel heb ik het op deze moment niet zo breed... Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 26 juli 2010 Delen Geplaatst: 26 juli 2010 Die white walls maken je LML echt af, binnenkort komen ze er bij mij ook op. De velgen zijn ook heel mooi gedaan. De verf op de velgjes van mijn LML begint al af te bladeren... er staan nu zo ongeveer 1000 km's op de teller. Wat betreft de schade, zit ik met hetzelfde probleem, maar dan de rechterbil (vandalisme). Ik denk dat de goedkoopste oplossing is van zoveel mogelijk zelf te doen. Eerst even prijs vragen en dan zien wat te doen. Valt het ferm tegen: afschuren en grondlaag zetten zelf doen en de rest overlaten aan een carrossier. Nadien wel een setje crashbars monteren of je blijft bezig Heb jij een manual bij je LML gekregen? Bij de 2-takt gaven ze er naar het schijnt eentje bij. Grtz Link naar reactie
Cult Geplaatst: 27 juli 2010 Delen Geplaatst: 27 juli 2010 Dries Kan je mij je mailadres bezorgen? Hetgeen in mijn bestand zit,klopt blijkbaar niet meer,aangezien uw mails terugkomen Thx..en succes met de LML//// Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 28 juli 2010 Delen Geplaatst: 28 juli 2010 Heb een beetje rondgemaild en vanaf september komer er andere uitlaten voor de LML 4-takt beschikbaar. Hopelijk zorgen deze voor een beetje meer pit en een lekkere roffel. Grtz! Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Super, mijn LML rijdt weer heerlijk, zijn 2de onderhoudje gehad & een nieuwe uitlaat eronder! Wat andere uitlaten betreft, ik ben benieuwd! Als de prijs enz. dan meevalt zal ik het zeker overwegen! Maar eerst andere kosten doen, het spuitwerk dus! Ik ga ook proberen zo veel mogelijk zelf te doen! Link naar reactie
gunter Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 damn! met wat voor merk van banden worden die verkocht? Als dat dezelfde banden zijn als op de 2takt(Nylogrip Zapper MRF) is daar niets mis mee,ik rijdt daar winter en zomer mee. Ik weet ook wel dat er betere banden bestaan. Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 1 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2010 Ze zijn er, nieuwe Exhausts voor de LML 4T http://www.ebjota.com/page29.html Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 augustus 2010 Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Ze zijn er, nieuwe Exhausts voor de LML 4Thttp://www.ebjota.com/page29.html goe lezen hé: TAKING ORDERS NOW FOR SEP DELIVERY in de scootering van deze maand stond ook dat die pas in Sep beschikbaar zouden zijn ? Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 2 augustus 2010 Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Wel een rare vorm die uitlaatjes. Vind ze iets te 'sportief' ogen. Past niet echt onder een LML vind ik... Toch nog even over nadenken. Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 2 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Idd, de zwarte, de goedkoopste dus valt nog wat mee van looks, maar die gelaste carbonnen gaat er over! En dat Pinasco logo hoeft ook niet natuurlijk Ik wacht zeker a tot er wat YouTube-soundfiles zijn, maar alleszins, ik droom wel van een op maat gemaakte uitlaat die me een zotte sound geeft! Nu de uitlaat vervangen is en ik terug van het mooie 4-akt geluid kan genieten wil ik weer meer 50 cm van een muur aan je rechterkant van >2meter hoog rijden is echt gewoon geweldig Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 2 augustus 2010 Delen Geplaatst: 2 augustus 2010 Een tunnel is ook altijd leuk Het geluid ervaar ik ook als enorm verslavend, zeker bij lage toeren. Het probleem met het geratel begint bij mij nu ook erger te worden... Ik denk dat die Pinasco-uitlaat redelijk ver zal uitsteken langs achter, misschien wel hierdoor kwetsbaar? Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Hij gaat wel tussen het blok en het wiel zo te zien? Maar dat lijkt me zo crap! Ik ben zeer benieuwd hoe het er gaat uitzien! Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Tussen blok en wiel is idd heel erg krap, ik denk eerder gewoon langs de motor. Op de einddemper zit er een bevestigingsringetje, op welk boutje wordt die dan gemonteerd? Link naar reactie
Petrolhead Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Die Pinasco is wel erg prijzig, omgerekend 250 euro? Zou er geen goedkopere oplossing van SITO ofzo komen? Ne sitoplus voor LML 2T is maar 80 euro. Link naar reactie
Driesb Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2010 ET VOILA! Eens benieuwd of de poster van het filmpje mijn vragen beantwoord! Zoals ik dus al vermeld had gaat het dus onder het blok door, ik vind het er zeker niet slecht uitzien! Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 klinkt een beetje zoals de go carts in Inkart ;-) Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 en hoe is het vermogen? grtz Link naar reactie
Hatefreak Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 Even off topic @driesb : op de foto van jou lml zie ik dat je chromé dopjes op je wielen hebt. Zaten die erop bij aankoop of heb je die ergens anders gekocht? Link naar reactie
Hancock Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 Hey ik had die rare geluidjes ook en vooral als ik schakelde en op't laatst in alle 4 versnellingen. Na het eerste onderhoud is het opgelost, blijkbaar gewoon de kleppen geregeld Btw ik had bij mijn aankoop een rare smurrie op m'n voor wiel en krijg het er niet af, hadden jullie dat ook en zo ja hoe heb je het verwijderd? @driesb knap gedaan je LML en die wielen ook!!! Link naar reactie
2stroke Geplaatst: 6 november 2010 Delen Geplaatst: 6 november 2010 @ HANCOCK. Bij mijn lml was van die bruine smurrie op de wielen en die heb ik zuiver gemaakt met cellulose thinner.De velgen heb ik wel opnieuw in de verf gezet maar dat was ook de bedoeling. ofwel zou ik eerst proberen met (White spirite) die is minder agressief voor de lak. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.