Ga naar inhoud

mr160

Moderators
  • Aantal items

    5019
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    46

mr160 last won the day on July 18

mr160 had the most liked content!

Community reputatie

442 Excellent

Over mr160

  • Titel
    Sleutelaar
  • Verjaardag 05/11/75

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    AVC en VC Groningen
  • Mijn Scooter(s)
    Rally 200, V50R, VNB
    150 GLx, MISA GLb
    Motovespa Primavera T3

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    Ontwerper en Web Ontwikkelaar
  • Woonplaats
    Kop van Overijssel
  • Land
    Nederland

Contact Methods

Recente bezoekers van dit profiel

2088 profielweergaven
  1. Vespa GTV 300 Sei Giorni

    Toch ergens jammer dat ze em niet Corsa rood gemaakt hebben
  2. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Goeie deal, met garantie. Maar persoonlijk: als ik dat geld uitgeef aan een blok, zal t geen Motovespa blok zijn.
  3. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Als je nu een (hele) P200 wil, ben je in NL zeker €2k kwijt. Als je er over struikelt voor minder dan €1500 is een mazzeltje; die vind je niet als je zoekende bent. Los van een PX scoren voor het blok: Ik heb afgelopen jaren geen gereviseerd plug 'n play blok op de 2dehands sites voorbij zien komen. Wel een boel PX frames zonder blok; dat levert bar weinig op. Ik denk dat je aan revisie onderdelen (inclusief honen) makkelijk 350 euro kwijt bent, als je de tools om het reviseren goed te doen al in huis hebt. Een pro is een halve dag bezig met een blok reviseren, ik zeker een weekend. Dat is dan zonder afstellen en inrijden, en als je je onderdelen bestelling in 1 keer goed hebt gedaan Ik denk zeker dat je voor onder de €1000 euro een te reviseren blok kunt scoren. Maar dan moet je gokken dat er niets ernstigs met de inlaatpoort aan de hand is. Als je het leuk vind om zlef te doen, kun je voor €1100-1350 klaar zijn, maar ik denk ook dat er een groep Vespisten is die gewoon een goed blok onder hun oldie wil hangen, met een bepaalde vorm van zekerheid, en zonder veel gedoe - en ik vind 't niet raar dat (anno 2017) die luxe dit soort geld kost.
  4. GT125 - 1963 met schade

    Mannen die een status op RingRing's profiel achtergelaten hebben: besef toch eens dat die berichten openbaar voor het hele internet zijn, en dus niet hetzelfde zijn als een persoonlijk / privé bericht sturen.
  5. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Als t van dmi komt is t mad-goed, dan is er zelfs een micrometer bij aan te pas gekomen
  6. Nieuw project: VNB 1959

    Nog wat gepoetst en geboend: Rekje achterop: Nu moeten we op zoek naar hoe te conserveren. Wat ik ken is Owatrol - wat is er nog meer om deze lak, en de plekken kaal staal, te conserveren. Liefst zonder er nog een laklaag overheen te zetten?
  7. HELP- Vespa VGLA and VGLB Belgium Version

    Hi, there was an assembly factory voor Vespa's in Jette, Belgium, run by a company called M.I.S.A - these scooters did get exported to Congo; Edwin en Dave (Admin) know most about M.I.S.A.
  8. Nieuw project: VNB 1959

    Ha Mokonzi: goed idee voor een kale scooter, maar op ons project willen we die originele lak niet bedekken - ook al is het transparant. 't is maar 1 x o-lak Luigi: dank voor je input. De schutbordrand is een ULMA 250, ik denk dat we hem maar laten zitten Achterlicht is meegespoten: Het afdekplaatje is ook meegespoten, maar die lijkt niet meer te redden. We zijn dus op zoek naar een o-lak afdekkapje in betere staat In z'n vorige leven is de scooter eens door een plas zuur gereden, de kickstart ziet er ook vrij pokdalig uit: Ik heb al wel een voorveer gevonden: werd die naar jij weet gemonteerd meegespoten? De rubbers ervan zijn ook geverfd! Kijk hier voor mee foto's: http://vespresso.nl/albums/vespresso-vnb/
  9. Nieuw project: VNB 1959

    Je spuit kruipolie, dan de reactor er gelijk overheen, beetje (15min?) wachten, dan wegpoetsen/boenen. Sommige delen hebben we nog bijgespoten, extra geschrobt. Als er geen lak meer onder de roest zit, kom je uiteindelijk op kaal metaal: bij het naspoelen met water gaat dat gelijk weer roesten, dus je moet het nog nabehandelen. Ik moet nog uitvogelen waarmee, maar ik vermoed dat wij owatrol olie gaan gebruiken. Ik vond dat we erg snel door 2 spuitbussen reactor heen waren (onderkant 1, bovenkant 1, maar eigenlijk nog extra nodig voor velgen, tank, etc.) Er is ook een gel van, die gaan we ook uitproberen. Ik heb het bested bij Werken met Merken.
  10. Onderdelen diverse

    Ik denk dat t er 1 van een VNB is ei'k - in Celeste Blue
  11. Nieuw project: VNB 1959

    Vandaag met RustyCo in de weer geweest: Na: Tijdens: Voor: Halverwege: Nog wat later: Wat een bizar (goed) spul: je spuit de Reactor over de kruipolie: 't wordt paars, je laat t wat intrekken, en de boent de roest zo weg - zonder dat je aan lak inboet.
  12. Ontsteking GLA

    3 tientjes bij HBM Gereedschap;
  13. Vespa sprint 1967

    Ik kreeg zopas een volledig opgemaakte Sprint aangeboden: Aziatische restauratie. Heb ik laten gaan, ook al was ie maar 1500. Een foto helpt met bepalen.
  14. Gezocht: Rally of Sprint Veloce stuurhuis Hoor graag of iemand een stuurhuis heeft liggen dat ik over zou kunnen nemen!
  15. Te gek voor woorden...

    https://www.amazon.com/dp/B06W52YD76
×