Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speedracer

Leden
  • Items

    3.019
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    'Dirty Devils SC Belgium'
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta SX186
    Lambretta Serie II Monza 240
    Bajaj T5 Malossi 172
    BMW R100 1978
    BMW K1100LT

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Oostakker
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Speedracer's prestaties

Proficient

Proficient (10/14)

  • Dedicated Zeldzaam
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Very Popular Zeldzaam
  • First Post
  • Collaborator

Recente badges

529

Reputatie

  1. Mooi ding, speciaal kleurtje
  2. Kan nooit kwaad om een jerrycan van 5 liter mee te pakken é, bergop verbruik je gemakkelijk een stuk meer dan op plate wegen...
  3. L-ring is ook meer wrijving en meer vermogensverlies dus minder vermogen. Dat gezegd zijn de is er een alternatieve denkpiste die zegt dat een L-segment meer contact heeft met de cilinderwad en dus meer warmte afvoert van de piston naar de cilinderwand... ingewikkeld die 2-takten
  4. Wellicht gaat dat als deze eerst inschrijft in Duitsland en dan importeert.
  5. Ik heb geen foto, maar in het buisje dat in het frame zit is een gleuf. Daarin steek je de kant met het 'oogje' zodat de 2 'beentjes' net achter het buisje hangen. Door het oogje steek je de binnenkabel. De buitenkabel gaat tussen de 2 'beentjes' door tot tegen het oogje in de gleuf...
  6. Speedracer

    Swing arm 8'

    Heb ik liggen met Piaggio logo, maar klein stukje afgebroken dat moet/kan opgelast worden, functioneel geen impact
  7. de kop staat toe de luchtfilter met het montagevlak te monteren. Als je eenbout op het bovenvlak zou monteren op deze locatie duw je de luchtfilter plat. Bij de andere bout is er een versteviging in het luchtfilterhuis om dit te vermijden.
  8. Dat hangt meer waarschijnlijk meer af van de capaciteit van uw blaas en het uithoudingsvermogen van uw zitvlak op het zadel
  9. Evenlang/ver als het duurt om uw tank leeg te rijden
  10. Framenummer staat 'dacht ik' toch altijd op de flensrand en niet op de vlakke zijplaat
  11. "lijkt" me een correcte VGLB met een nieuwe teller...
  12. Ik wil u niet ontmoedigen maar in dit geval is het totaal helaas meestal niet de som van de delen... 1850 + 1500 is idd een startbedrag (maar hoogstwaarschijnlijk onvoldoende voor een rally 200). Maar de ervaring leert dat 3350 euro voor een PX200 van 1983 zonder hydraulische schijfrem met gereviseerde motor vrij hoog gegrepen is... En zoals vermeld, ene motorrevisie zelf doen is haalbaar voor de meeset mensen
  13. Ben je zeker dat er een probleem is? Was het anders met de originele krukas? 57m slag is correct voor de motor.
  14. De Spaanse hebben ook een 'vol' stuur en het Frame heeft geen buisjes meer onder het ballhoofd voor de kabel toegang. De volledige Frames zijn dus zeker niet Italiaanse Stock, wellicht enkel de gestampte Frame delen voor de achterkant
×
×
  • Nieuwe aanmaken...