Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Frissenappel

Leden
  • Items

    390
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    '84 pk50xl
    '84 pk50s
    '83 pk50s
    '83 pk50s
    ‘83 pk125s automatica
    '78 50 special V5B3T
    '77 primavera 125 ET3
    '72 50 special V5a2t


Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Sint-Niklaas
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

3.161 profielweergaven

Frissenappel's prestaties

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Conversation Starter
  • Very Popular Zeldzaam
  • Reacting Well Zeldzaam
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente badges

133

Reputatie

  1. Nice! De koppeling dacht ik mij te herinneren een custom multispring van LordHelmchen van op het GSF icm met een nieuw Fabbri platensetje. Die combo zou wel 17-18pk moeten houden, ook zonder XL2 deksel. Kijk je kabel nog eens na, en dan vooral wanneer de pen contact maakt met de drukplaat. dit zou na +-2mm al moeten zijn. Als je er niet uitkomt stuur je maar een pb, dan kijken we wel even.
  2. ja, bijna alles wat je zoekt.
  3. heb nog een afgedraaid vliegwiel liggen. Hoeveel spoelen heeft je stator?
  4. Als ik het goed voorheb is dat 1.298.2916 Giallo Arancio. Met de laatste 3 cijfers van de Max Meyer code kan je de kleur bestellen. Piaggio 916 zou de juiste kleurcode moeten zijn. ik zou gaan voor een blinkende 2K en die er met een inox staafje in laten druppelen. Zowat het zelfde idee als hoe men acryl/epoxy logo's opvullen. (Maar eigenlijk volg ik Nero )
  5. Niet Per sé. De bougiekleur nagaan moet specifiek en met enige zorg gebeuren. als je volgas hebt gegeven voor een 15 min en je ontkoppelt meteen en draait ze er meteen uit heb je een representatief beeld van uw hoofdsproeier. niet van de stationair. als je lang kwart gas rijdt en je stationair is te klein kan ze nog steeds warm/vastlopen. Verder kan je aan de electrode en aan het porselein ook nog van alles afleiden. Maar dat is een beetje als Tarrot kaarten lezen.. je vlotternaald lekt. klopt, de je hebt een ander spruitstuk nodig. De originele past, maar doe toch maar een goed ingevette nieuwe. Wie weet zakt ze nu wel sneller terug in toeren.
  6. aangepaste ET2 voorvork voor smallframe. Zoals bekend van op menige endurance races (pomposa 500, Magny cours, etc..) Verbeterde geometrie, door de grotere hoek van de swingarm en de langere hefboom geen anti dive nodig. met RPM 2pots klauw en stage 6 adapter. incl nieuwe polini schijf en ET2 velg. originele schijfremhouder zit er ook nog bij. voor het geheel had ik graag €300 gekregen.
  7. Vergeet geen koperen of aluminium blok aan de bovenkant klemmen om de hitte op te vangen.
  8. Vlotternaald is foutu. Vlotter sluit de toevoer niet af waardoor carbu overloopt.
  9. Ik heb nog een pinasco 19tanden wieltje in de verpakking liggen. €35 en het is de jouwe
  10. Falc is heel goed (&duur) racemateriaal. Ontwikkeld door Lauro ergens in een schuur in Noord Italië. Vergt redelijk wat opvolging. Segmenten elke x aantal uur en Piston x aantal uur. + het vermogen dat dat ding levert moet je wel aankunnen. (Al lijkt 25pk voor een falc 138 cc set up me redelijk weinig in alle eerlijkheid. Deze zitten redelijk makkelijk rond de 30pk)
  11. Nog even op toevoegen; Op een pk met 2 gaats inlaat kan je een 50 special spruitstuk van 15euro op monteren. Je kan ook je remankerplaat moet je ook veranderen naar eentje van een v50. Dan kan je de 9inch naaf gebruiken. Anders loopt de naaf aan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...