Ga naar inhoud

Vespa Reng Deng Deng Deng

Leden
  • Aantal items

    369
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    9

Vespa Reng Deng Deng Deng last won the day on August 10

Vespa Reng Deng Deng Deng had the most liked content!

Community reputatie

104 Excellent

Over Vespa Reng Deng Deng Deng

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 04/17/86

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Geen (er zit geen Vespa club in de provincie Drenthe)
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PK 50 S, 1985
    Vespa Cosa 200, 1992
    Suzuki GSX-F 600, 1998

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    ICU/SEH-Verpleegkundige
  • Woonplaats
    Emmen
  • Land
    Nederland

Recente bezoekers van dit profiel

1400 profielweergaven
  1. restauratie vespa pk50 1984

    Mijn PK 50 S is ook een gemixt voltage. 12V voor de richtingaanwijzers 6V voor de koplamp het achterlicht en claxon.
  2. restauratie vespa pk50 1984

    Je hebt de complete voorvork eruit toch? Dan pak je die stuurkop er zo af. Maar goed ieder zijn ding. Whitewalls heb ik geen ervaring mee, lukt het niet om ze met groene zeep schoon te krijgen. Wat betreft de race strepen, ik zal daar vanaf zien, maar dat is puur eigen mening omdat ik daar zelf geen liefhebber van ben.
  3. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    graag gedaan en geen probleem hoor voor het inbreken, was wellicht wel de snelste manier.
  4. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    Top! Opgelost dus. Nu genieten van een fatsoenlijk lopende Vespa Cosa 200.
  5. ** Niet Voor Puristen ** Winterproject: Acmalossi 6G

    Mooi stukje vakwerk! Chapeau!
  6. Vespa PX125 (2008)

    Welkom op het forum. Veel rij plezier en veilige kilometers toegewenst.
  7. Nieuw Lid, In Bezit Van Een Pk 50 S

    Inmiddels is er een behoorlijke tijd voorbij gegaan met aardig wat kilometers, het lijkt erop dat de olie lekkage met de laatste ingreep verholpen is.
  8. Projectje: PK50S

    Had ik inderdaad ook al geadviseerd.
  9. Mijn thuis is war mijn Stella staat

    Is dit niet gewoon een LML met een andere badge?
  10. Projectje: PK50S

    En met een slagmoersleutel (perslucht of elektrisch)? Anders kan je wellicht eens vragen bij een automonteur of die hem met de slagmoersleutel wil losmaken. Ik hem ook wel zo'n ding maar vermoed dat je niet in de buurt woont.
  11. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    Als je rustig te werk gaat met uitbouwen van de hele handel dan kan alles altijd weer terug worden gebracht naar originele toestand. Met die gedachte heb ik die van mij ook aangepast.
  12. platte band lml200

    De LML ziet er erg netjes uit.
  13. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    Als je de originele uitlaat er nog op hebt (dat denk ik wel). Zet hem over op de PX 200, 12pk versie. Die sproeier bezetting ziet er zo uit 160/BE3/116 of 118. Haal dan wel je extra luchtfilter box onder de tank vandaan. Wat betreft de bougie, zolang je met de originele sproeier bezetting rijdt zet er dan wel een NGK B8ES. De B8 is iets kouder dan de B7. Die van mij heb ik overgezet op de B7 (na alle aanpassingen) omdat de bougiekleur met de B8 iets te donker was. Zodra je een SIP-road plaatst dan moet de hoofdsproeier vergroot worden van 116/118 naar 122/125.
  14. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    De zelfde problemen ondervond ik trouwens ook met mijn Cosa, ik heb alleen geen warmlopers gehad. Wel was mijn bougie lichtgrijs tot zelfs wit. Via Duitse Vespa fora kwam ik tot inzicht dat de Cosa een paar af fabriek tekortkomingen had (o.a. de arme afstelling) die ik rigoureus heb aangepakt.
  15. Vespa Cosa carburateur & koppeling arm revisie

    Goede tip van Nero! Lees anders even dit topic even door, heb hier namelijk ook het e.a. beschreven over de sproeier bezetting en wat ik veranderd heb. De setting die jij noemt 140/BE6/92 had ik ook. Ik heb nu in combinatie met een SIP-road en de externe luchtfilter box die ik verwijderd heb de bezetting 160/BE3/125 met een NGK B7ES bougie, met de NGK B8ES was de bougie iets te donker en nu mooi lichtbruin van kleur.
×