Ga naar inhoud

Tommie

Leden
  • Aantal items

    257
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    20

Tommie last won the day on December 17 2016

Tommie had the most liked content!

Community reputatie

134 Excellent

1 Volger

Over Tommie

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag November 13

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa GL-X 1964 Misa
    Vespa Rally 180 1970 (sold)
    Vespa SS180 1968 (sold)

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    bediende
  • Woonplaats
    Betekom
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

1659 profielweergaven
  1. Eigenaar gaat hem houden...
  2. Vespa GTS 300 Super

    Denk dat die al verkocht is...
  3. Vespa GL-X 150 Misa (VLA1T) met nieuwe motor

    Verkocht en afgeleverd! Topic mag gesloten worden...
  4. Vespa GL-X 150 Misa (VLA1T) met nieuwe motor

    Had ze eigenlijk gewoon opzij gezet. Wil ze nog wel verkopen; zal er een prijsje voor maken... Mail maar even. Mvg, Tom
  5. vespa glx 1962

    En Daan? Nog niet verkocht? Maskes heeft ook een GL150 staan; niet compleet. Vraagt er 4.995 EUR voor...!
  6. Vespa sprint 1968

    Is geen Lambretta hé Chris...
  7. vespa glx 1962

    Grapje hé, is een legale manier en je geeft geen 5 à 600 euro uit maar 60... Binnenkort zal het trouwens gedaan zijn, men spreekt ervan om scooters zonder C.O.C. of GVA (oldtimers dus) niet meer in te schrijven...! Haasten dus! Prettige feestdagen, Tom
  8. vespa glx 1962

    Hopelijk brengt er iemand wafels of een pintje bier als ik in de bak zit...
  9. vespa glx 1962

    Dus, voor deze prachtige Wesp van Daan, zonder papieren, in orde voor 60 EURO... Succes met de verkoop Daan! :-)
  10. vespa glx 1962

    Man man man, wat een dikke bullshit toch... Heb net 3 Vespa's ingeschreven ZONDER DOCUMENTEN in BELGIË. Niks COC, niks RDW-keuring en ZEKER GEEN GANGSTERPRAKTIJKEN AAN 500 OF 600 EURO voor papieren. Heb bij Maskes mijn SS180 gekocht ZONDER PAPIEREN, wist de exacte prijs niet meer maar blijkt dus 60 EURO te zijn! Hopelijk stamp ik hier dikke profiteurs tegen hun schenen en hopelijk volgt iedereen deze werkwijze. VOORWAARDEN: - een aankoopfaktuur uit Italië. Iedereen kent hier wel iemand of heeft kent er een adresje of zo. Wees inventief. - voor voertuigen voor 1972. WERKWIJZE: Op de site van www.it.vespa.com bestaat de mogelijkheid om bij de rubriek “servizio clienti”; “richiedi documenti” aan te klikken. Daarna kan je klikken op “Dichiarazioni”; het bedrag van 60,00 EUR staat hierbij. Vespa Italië levert, na het invullen van de nodige gegevens (kies best Engels voor de verklaring; invullen gegevens kan perfect met "vertalen.nu") en het (correcte) motornummer en raamnummer, tegen betaling een officieel attest af. MEER HEB JE NIET NODIG. Na ontvangst (1 of 2 werkdagen) van een mail in je mailbox best even telefonisch contact opnemen met customer service Piaggio group op het nummer 00800 81829800 in Rome (Italië), deze maken een klantennummer aan. Betaling uitvoeren o.n.v. Piaggio & C. S.p.A.; bank: Credito Cooperativo di Fornacette, BIC/SWIFT code: BCCF IT 31 FRN, IBAN code: IT77M0856270910000010519775 en na betaling deze door mailen en hen hierna opnieuw contacteren. De documenten zullen na +/- 1 week per post (soms als je geluk hebt, zelfs nog eens per mail extra) worden overgemaakt; dit met airpost. Vervolgens ga je met je aankoopfactuur naar de douane en importeer je een voertuig uit Italië zonder documenten. Douane levert het roze formulier af, hiermee ga je naar de verzekering. Hierna naar D.I.V. => Soms vragen ze naar een C.O.C. omdat ze zelf niet weten dat dit toen niet bestond, gewoon uitleggen. Vragen ze naar een PVG-nummer, gewoon zeggen dat dit ook niet bestond (voor 1972) en verwijzen naar het IGM-nummer. Dit nummer gebruikten ze in die tijd en het staat gewoon op je document dat je ontvangen hebt uit Italië (samen met motornummer, raamnummer, datum fabricatie, en plaats/datum land van verkoop). D.I.V. levert onmiddellijk uw documenten af. SO PLEASE, STOP THE CRAP AND STOP PAYING MONEY FOR NOTHING... Tom
  11. vespa glx 1962

    Daan, bedoel daarmee dat er oplichters zijn die 300 euro voor documenten vragen terwijl het voor net geen 70 euro kan. M.a.w. het is niet echt een probleem dat er geen papieren bij zijn... Grtz
  12. vespa glx 1962

    Papieren kosten 1 week geduld, even mailen en belgen naar Italië, naar douane en DIV, exact 70 EURO. ALS de Vespa compleet is d.w.z. originele motor bij het origineel chassis... Spijtig voor de profiteurs en geldkloppers die er 300 of meer euro voor vragen, maar dat is de pure realiteit.
  13. Hallo,

    Is de  Vespa GL-X 150 Misa (VLA1T) nog te koop ?

    Erik

     

    1. Tommie

      Tommie

      Ja Erik, ze is er nog...

    2. Tommie

      Tommie

      Heb er volledig expertiseverslag van en fakturen van alle kosten

  14. Motorblok PX125

    Onlangs nog een blokje verkocht op het forum voor 850 eur; LML 150 5-poorter; NIEUW in de verpakking voor 850 EUR... http://www.scooter-center.com/en/product/3330079/Engine+LML+150cc+5+port+reed+valve+intake+wo+autolube+e+start+type+E16+Vespa+Largeframe+1962+VBA+VBB+VNA+VNB+VNC+Super+GS160+SS180+Sprint+Rally+TS+GT+GTR+PX80+PX125+PX150+PX200+T5+125ccm+LML+Star+Stella+NV+Bajaj+Chetak?meta=3330079*scd_ALL_en*s19836749203184*engine lml 150 5-port*18*18*2*16 En dan waren er nog bleiterkes die DAT te duur vonden... Maar dat van SIP begrijp ik niet helemaal...
  15. 2 velgen + 2 banden te koop

    Sold... Mag slotje op!
×