Ga naar inhoud

Adrian

Leden
  • Aantal items

    776
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    14

Adrian last won the day on October 9

Adrian had the most liked content!

Community reputatie

184 Excellent

2 Volgers

Over Adrian

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 02/15/69

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V50S '64
    2 x SS 180 '67
    Rally 180 '70
    50 Special '71
    Motobecane G50s '74
    Pk50s '83

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    flauwekul voor den televies
  • Woonplaats
    Nieuwmoer City
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

1280 profielweergaven
  1. restauratie vespa pk50 1984

    Staat op de tekening bij uitleg/legende bovenaan
  2. pk 50 s

    Dan de oude stator repareren lijkt mij beste
  3. pk 50 s

    Gewoon de oude statorplaat gebruiken , of was mischien dat de reden van je motorswap ? gr
  4. restauratie vespa pk50 1984

    Er zijn pk 50s waarvan voor en achterlicht 6v zijn , en pinkers 12V . Ik heb erzo een. Typerend is statorplaat met 4 spoelen...mischien is het ook zo één.
  5. Heeft de post het jaartal dan niet ingevuld ? Gr
  6. restauratie vespa pk50 1984

    Remtrommel kant = smalle velgkant , Hier is het de diepe velgkant , google maar eens een afbeelding van een pk .. Als de banden geen rijrichting hebben , gewoon omdraaien en het is opgelost
  7. Carbu box 20/20 oliesmering (onderste deel)

    Ikke ... Stuur maar pm
  8. restauratie vespa pk50 1984

    Inderdaad , velgen/ wielen zitten fout :):)
  9. restauratie vespa pk50 1984

    Cool , Alleen die vloermat , smijt die weg en Monteer terug de treelijsten Gr
  10. Vespa pk50xl

    Dus... Een vespa van voor 74' krijg je nooit meer op een normale plaat , als die eenmaal is ingeschreven als oldtimer. Dat klopt. Na '74 wel , maar heb je het bekende gva nodig. Mijn punt /mening was > oldtimer plaat voor 50 cc s heeft echt nog geen voordelen alleen nadelen. En nu zit ( als hij ooit verkocht wordt tenminste ) de volgende eigenaar met het gedoe. ) . En wie weet mogen 2 takten binnenkort zelfs niet meer ingeschreven worden onder normale plaat , zou me niks verbazen. Zoals eerder gezegd bfov piste is er vooral als voor je model geen gva te krijgen is ( dus voor 74 , of nooit gehomologeerd Dat wast, Maar desalniettemin, veel plezier met uw wesp Gr
  11. Vespa pk50xl

    Geen voordelen...alleen nadelen vooralsnog. Vooral verboden woon werk verkeer, en school verkeer. Dat legt dus serieuze hypotheek op een eventuele herverkoop, aan bv studenten > toch doelgroep dacht ik.. Gr
  12. VGLB 1962 te koop

    niet verkocht /)
  13. Vespa pk50xl

    Ok top, Ik zou persoonlijk nooit O plaat voor een 50 cc aanvragen. gr
  14. Primaire Tandwiel

    Basis is Hoe kleiner de verhouding hoe meer topsnelheid en ook groter verlies in vermogen, https://www.scooterhelp.com/tuning/vespa.sf.gear.calc.html
  15. hulp bij carbu

    als je tot bij mij ( Nieuwmoer ) geraakt , met alle plezier gr
×